Selasa, 10 Mei 2016

antara hati dan perasaan

bismillah.. lama rasanya tak update blog.. Ada terfikir nak terminate blog ni selama-lamanya...tp sayang jugak... sbb banyak pengalaman masa belajar aku letak kat blog ni.. harapannya boleh membaca sambil menyesal dengan ketidamatangan zaman dulu kala.. hehe seminggu dua pelbagai perkara baru, orang baru, pengalaman baru hadir. Aku gembira. Cuma aku jua ada hati dan perasaan.. yang selalu dihasut syaitan dan amarah. Tertanya-tanya..siapa dia.. knp dia.. Betul ke tindakan aku ni.. Apa pun aku cuba untuk bertenang..mengikut rentak umie dan ayah..aku yakin bahagia aku ada dengan doa mereka yang berpanjangan.. Semoga ini permulaan untuk hidup yang lebih bermakna..=)

Research masih terumbang-ambing. tak tahu mana silap.. Pening aku fikir nak cari responden.. Ya Allah permudahkan segala urusanku.. =) Amin.. Sekarang semester 4.. berbaki 2 semester lagi..untuk menulis, menganalisis data dan viva.. teori pun masih belum yakin yang mana nak diguna.. aduiii aku rasa aku banyak main la sem lepas.. kena tambahkan fokus.. berdebar setiap masa bila fikirkan research, tesis, dr rumaya, viva dan etc....

nk cerito..8 mei lpas kak wasilah, amu din dan widad datang melawat di upm..gembira dapat jumpa anak buah tersayang ni.. rindu dengan kak lah..kami ke pesta buku di maeps. kak lah nampak sikit berisi...heheh biasa la bila dah jadi ibu orang ni.. tp dia maintain cute.. amu din mcm biasa senyap tp byk senyum.. widad sangat berubah..dah aktif.. cepat je tangan nak mencapai brg. Bila pegang baby terasa juga nak ado baby sendiri.. krik3.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan