Rabu, 2 Mac 2016

tempat jatuh lagikan dikenang

Assalamualaikum..Hai...nak perkenalkan sikit tempat tinggal aku di UPM terchenta ni.. kolej 13... aduiiii dari zaman 1st year degree 2011-2014 duduk di kolej ni..Alhamdulillah best la jugak... sekarang dah setahun master aku di kolej ni..setahun sebelum ni aku membuang masa di kolej canselor.. Entah le knp mcm banyak benda yang tak boleh handle sendiri sblm ni...baru nak kenal dunia kot..skrg agak teratur sikit hidup aku..cuma sunyi tanpa kawan baik..Tapi aku ada ramai adik2 mtm dan asasi yang baik menegur sapa... baik ke???hurm baik la jugak...


ni bukan blok aku..tapi sama je kaler, bentuk bangunan dengan Blok aku...aku tinggal di blok Zuhal tingkat 5..sob3


petang-petang mcm ni bdk2 perempuan pun ada jgk yang rajin beriadah..bagus-bagus...akak dia je dok terperap lepas naik tingkat 5 memang susah da nk turun semula

kereta tu hak milik felo..bukan kereta aku..aku nak dapat lesen pun susah..apa lagi nak beli kereta..sabar je lah...

memasak memang tak dibenarkan...tapi biasa lah pandai2 ko masak, pandai la simpan n kemas..aku tak rajin pun masak...awal2 dulu rajin sebab makan berdua tp sekarang banyak makan yg dah siap semua..tapi...aku banyak diet..nak jimat duit..sob3

ada jugak la beli air laici dan sebagainya buat simpan stok bila lapar... sedih kan jadi student...hahha sama je dgn orang lain..student kena kuat!!!yeah!

ni tempat study n tempat tdor... bersepah sikit..aku selesa mcm ni. kan teratur sgt stress jgk. bilik ni agak sempit tp boleh la nak duduk sorang kan.. cuma agak panas mungkin faktor cuaca juga...
si burung hantu ni peneman hidup... heheh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan