Selasa, 2 Mei 2017

Ketenangan

Ya Allah..diri ini tak kuat untuk menghadapi segala dugaan ini... aku damba ketenangan hati dan fikiran...aduhhh banyak sungguh benda yang berserabut dlm fikiran ni... dengan report kajian yang aku tak sentuh2 lagi...tesis yang ntah ke mana.. apakah nasib master aku...dengan pengangguran yg terpaksa aku hadap dengan persoalan ramai orang... duit makin menyusut..aku tak risau..cuma penim mana nak cari duit yuran sem seterusnya dan yuran untuk kolej k13...ini la akibat tak de simpanan sendri..😢 dan yang paling tidak menenangkan jiwa dan raga ialah...baby ku...nape baby tak de heartbeat...ibu gembira sgt baby nak hadir ke dunia ni... tp ujian tuhan...baby mungkin sudah tiada..alahan hamil pun dah hilang... tp tanda2 darah nak keluar belum ada... baby suka duk dlm perut ibu ye...duduk la sayang...sampai benar2 ibu jumpa kepastian 11 mei ni...andai dirimu bukan rezeki untuk ibu jaga...damai la disana nak...insyallah...Allah akan hadirkan dirimu sekali lagi nanti...amin...

Rumahtangga tidak manis sentiasa..aku kena kuat semangat...sabar..sabar....suami ini sudah yang terbaik..cuma..masa yang diperlukan untuk lebih memahami satu sama lain.. Ya Allah..aku dambakan ketenangan dari Mu...amin..

1 ulasan:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    BalasPadam