Khamis, 25 April 2013

sibuk tetapi kosong jiwa.

Ya Allah!!seminggu dua ni memang aku sangat sibuk dengan Asg, emcee MGP (dinner kolej) dan sibuk dengan aktiviti harian. tetapi kenapa jiwa kosong?? aduhai Tuhan, berkatilah apa yang aku lakukan. jangan biarkan aku lagha dengan tidur,tidur, tidur. ini sebab stress lah terlebih tidur. sekarang pun belum balik lagi ke bilik, Esok hari kena hantar Proposal Research method.. masih belum lengkap... risau kemain.. malam ni nak stay up. tapi belum settle lagi.. aduhahhhhhh risau!!! Ya Allah!! permudahkan segala urusanku...

minggu ni jugak macam2 masalah timbul.. aduhhh berselisih faham dengan sahabat2 pula.. tak pe lah, tolak ketepi dulu semua ni.. dan, dan, Alhamdulillah..keputusan TOCIE iaitu syarat bergraduat telah kuar..dan aku dapat band 4.. mujur lulus.. tp apa pun ada ramai lagi yang dapat the best dari aku.. tak kesahlah, yang penting lulus.!sujud syukur. dan, minggu depan, 5 Mei, hari mengundi.. aku masih terkial-kial tak der tiket nak balik. ingat adik dah tolong berehkan tapi ada masalah lah pulak.. huhu

dan minggu ni jugak, dapat satu berita buruk, anak saudaraku kena penyakit kuman dalam darah. habis bengkak2 pahanya.. kesian adik Ifwat Hafiy. smoga kakak dan abg ipar tabah lah jaga anaknya yang sakit.. Aku sayang Ifwat sebab pernah aku jaga dia sampai seminggu masa akak kena kemas rumah pindah Ganu. dia manja sangat.. risaunya. semoga tidak ada apa-apa lah!!

Emcee MGP?? hurm, tak der perasaan nak citer..mungkin sebab pengalaman kali kedua, maka debarannya biasa2 jer.. apa pun, Thanks Along, Ira, Cty yang sanggup turun padang mekapkan aku..=) dan ini lah hasilnya malam itu..!!
Dr Rumaya tanya aku, "bertunag ke???" hahaha

Library UPM..betapa gemuknya aku.. huhu 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan