Ahad, 1 Januari 2017

selamat tahun baru 2017

sebenarnya sudah sebulan kita masuk tahun baru.. jika ikut kalendar Islam, memang dah umur 28 tahun sebulan yang lepas. Makin meningkat umur ni, semakin sedar diri dengan masa-masa yang dah terbuang. 23 hari bergelar isteri.. hurmm..masih dalam proses mengenali en.rafizi. Aku ingat mudah untuk handle perasaan ni lepas kahwin.. Rupanya makin susah. sesak rasanya nafas setiap kali teringat pada dia. Rindu ke gini..sayu rasa stp kali teringat dia di sana..  istigfar.. semoga kami sentiasa dilindungi.. Aku yakin dia okey di kg.. aku pun akan cuba untuk okey2 saje disini.. rasa nak menangis..cuba kuatkan hati.. berjuang untuk master.. sikit lagi nak siap tesis ni.. ya allah.. pujuk diri..kalau balik kg pun.. bukan boleh buat kijo.. bertabahlah hati. aku yakin aku boleh! kesian fikir mie ayah dah lama duk hbis duit utk aku.. Aku yakin en, rafizi oke.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan