Selasa, 22 November 2016

bersederhanalah

16 hari lagi menuju hari-hari yang akan mengubah hidup ni.. aku takut sebenarnya nak menghadapi hari2 mendatang.. bertambah takut bila amanah kerja ni tak siap-siap lagi..aku takut ralit dan cuai tak siapkan kerja research bila dah happy sgt kat kg nanti.. Happy ke? harapnya happy.. =) Ya Allah.. saat ni..bercampur segala perasaaan.. nak difikir sangat pun tak guna. hahah emosi tak stabil. redha dan pasrah je lah.. harapan dan selalu berdoa...dia yang terbaik.. boleh jd kawan dan suami yang baik. amin.. dan diri sendri pun kena jadi lebih baik dari hari ini.. huhu aku sebenarnya tak bersedia pun nk kawin.. hahaha banyak benda lg yg aku tak tahu.. tapi aku yakin.. perjalanan hidup akan datang sentiasa di bwah jagaanNya yang maha Esa..insyallah... takut bila tengok ada yang kahwin sebulan dah berpisah.. setahun.. 10 tahun... berpuluh tahun pun akhirnya berpisah.. Ya Allah...lindungilah rumah tangga yang bakal dibina nanti.. semoga bertahan hingga ke jannah.. kuatkan kesabaranku...itu yang aku takut,..aku takut hilang sabar... bila aku hilang sabar...aku mudah nak senyap. bila dah start senyap.. emmm mmg tak tahu lah jadi nya.. hisssshh kena ubah sikap ni.. tak baik.. semoga bersederhana dalam segala bab. Amin.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan