Sabtu, 8 Oktober 2016

gelisah

sejak akhir2 ni..kegelisahan aku makin bertambah.. tak senang hati. macam tak de jiwa disini. aku pun tak faham kenapa.. aku rasa nak lari ke hujung dunia.........ya allah..berilah ketenangan... aku tak suka keadaan yang tak semangat mcm ni.. stress...Tak tahu la apa yang serabut sangat. mungkin kerja2 research yang spt tak de penyelesaian..apakah silap keputusan semua ni........ya allah jauhkan lah dari fikir bkn2. kesian mie ayah..dah banyak duit habis untuk pengajian master ni.. keliru....terlalu ikut perasaan. +___+.. sedihnya.. ya allah..berikan aku semangat...untuk siapkan semua kerja2 master..berikan aku ketenangan untk hadapi fasa kehidupan seterusnya.. amin.

majlis kahwin dah nak hampir.. sebulan lebih je lagi..tapi perasaan dah mcm lautan bergelora.. excited dah makin berkurang..ketakutan plk yang bertambah...pelik2 yang aku fikir... takut.. serabut... rasa nak lari.. mcm2 lah.. ya allah..tetapkan hati ini..aku yakin dengan keputusan ni..tp iman kadang2 naik turun... berikan aku semangat ya allah..aku tak suka perasaan yang mcm tak de perasaan ni..   aku yakin dia yang terbaik. Insyallah. +________+ nangis lagi. 
ehsan google.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan