Rabu, 28 Januari 2015

I'm a hardworking!

Assalamualaikum.. Stress juga memikirkan bila masa aku nak habiskan master ni.. Setiap malam tidur pun sudah tak berapa lena... Tapi aku masih di bangku yang sama. Bangku kemalasan yang teramat... huhu Nak research pasal orang yang dah bercerai tapi apa tu talaq??hadhanah??Hak anak? Masih blur2..Tanpa tindakan memang kita akan rasa spt tak faham sampai ke sudah..Jadi mulai hari ini, aku kena tetapkan masa aku untuk membaca.....Ya Allah..permudahkanlah urusan aku untuk menuntut ilmu mu...Sesungguhnya ilmu yang sedikit ini pun aku tak mampu fahami jika tanpa rahmat dan kasih sayang Mu... Ya Allah..hadirkan lah insan-insan yang boleh memberi aku semangat untuk belajar bersungguh-sungguh..Sesungguhnya banyak masa kita akan menghadapi kegagalan namun orang yang berjaya ialah orang yang sentiasa berusaha di setiap masanya..Seandainya saat umur begini masih ditakdirkan untuk belajar, belajar dan belajar, ikhlaskan hati untuk terus tekun dan fokus..

Prof Madya Dr. Fathiah Ibrahim???? Insya'Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan