Sabtu, 28 Disember 2013

Final Exam semester 7...

Tinggal seminggu lebih je lagi semester 7..sekarang sudah penghujung study week.. satu nota pun aku belum sentuh lagi. Ya Allah, berikan kekuatan untuk hambamu menelaah.. Amin.. Hari ni aku agak happy sebab dapat menumpang kebahagiaan keluarga seseorang yg aku kagum,my lecturer.. Tgh hari tadi pergi melawat rumah Dr. Rumaya... Pensyarah kesayanganku yang pernah ajar subjek stress&coping. Dan selaku my supervisor..aku sebenarnya agak segan nak ke rumah orang ni.. Dengan wajah sekarang yang berjerawat..Tp tadi gagahkan diri sebab Dr ajak aku pun face to face.. Meraikan ajakannya yang bersungguh, aku n 4 org kawan pun gigihlah mencari rumahnya.. Aku yang duduk kat bahagian penumpang duk diam-diam je lah sambil pegang bekas kek coklat yang kami pakat duit nak bagi Dr.. Aku ingat kawan aku yang chinese tu tahu rumah Dr..sebab dia guna gps kemain lagi duk turn right, turn left bagai.. sekali, hahahah alamat rumah dr pun dia tak tahu.. yang driver pulak konfident dok ikut gps tu.. hehehe sekali, sesatttt..makan langsat di kawasan rumah orang kaya2.. Walaupun begitu, best dapat tengok betapa besarnya rumah orang kaya2..Dan, kwn aku sorang lagi gigih telefon Dr.. tanya jln yang betull.. hhaha sekali lagi yg lucu.. yang berckp dengan Dr tak dapat tangkap apa Dr ckp sebab laju sgt pensyarah kesayangku berckp.. dengan tawakal dan bajet2 betul, kami cari alamat sungai merab tu... dan akhirnya sampai lah ke rumah dr.. =)

gambar ni diambil masa nak balik daaa. Dr Rumaya pakai baju purple tu.. Yang lain-lain Insya'Allah bakal pensyarah jugak.. Amin........=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan