Pages

Tuesday, December 4, 2012

pidato tandas..



hehe ini semasa aku bertanya soalan dalam debat awani ...
tak terlambat untuk aku kongsikan satu pengalaman manis.. pada 23 hb 11 2012, aku dijemput untuk menyampaikan pidato sempena hari tandas sedunia peringkat kebangsaan 2012.. hehe banyak pengalaman baru yang diperoleh, antaranya, macam mana cara kita berkomunikasi dengan orang yang bekerja. cara kita bersosial dengan mereka yang tengah stress handle event..  ini pula, kali kedua aku tidur sorang2 di hotel 5 bintang, hotel Crown Plaza selepas colmer hotel di bukit tinggi..wow! best tak terkata..kapan dapat percuma gini dong kalau belum pegang duit sendiri.. semuanya aku cuba.. hehe dan yang paling best, ramai memuji pidato aku selepas dipersembahkan.. hurmm tak tahu lah betul2 sampai ke tak, sebab aku rasa mcm teruk jer aku buat.. tapi ada beberapa rombongan pekerja PBT kelantan yang mengucapkan tahniah dan bergambar dengan aku.. ada juga NGO yang tertarik dengan ayat pidato aku.. hehee " tandas berkualiti, melambangkan peribadi rakyat sesebuah negara". ini gambar2 semasa di hotel..p/s: doakan aku lancar untuk mc program forum Islamik benteng kecelaruan emosi.. nanti aku update lagi.. yang meletup, imam2 muda yang akan jadi moderator dan panel...hehehe sekian..






0 comments :

Post a Comment